Az Unilever célja, hogy 2039-re elérje a nettó nulla kibocsátást értékláncában, és 2015 óta már 74%-kal csökkentette működési üvegházhatású gázkibocsátását. A frissített stratégia, amelyet a részvényesek több mint 97%-a támogat, egy 150 millió eurós befektetést jelent a szén-dioxid-mentesítésbe a következő három év során.

Pénzügyi szempontból az Unilever folyamatos növekedésről számolt be 2024 első felében, amelyet az olyan kategóriákban elért erős teljesítmény vezérelt, mint az otthoni ápolás, a táplálkozás és a fagylalt. Az egyes piacokon tapasztalható kihívások ellenére a vállalat értékesítési növekedést tapasztalt, különösen az olyan márkák esetében, mint a Dove, a Knorr és a Ben & Jerry’s.

Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével. Vegye fel velünk a kapcsolatot →

Szólj hozzá