Az Unilever egy sajtótájékoztatóban úgy nyilatkozott a szerdai nap folyamán, hogy frissíti az élelmiszerek és italok gyermekeknek történő forgalmazásának alapelveit, ideértve azt is, hogy a továbbiakban nem célozza meg a 12 év alatti gyermekeket hirdetéseivel, a gyermekkori elhízással kapcsolatos szempontok figyelembe vételével.
A társaság szóvivője azt nyilatkozta, hogy a változás az összes élelmiszer- és italtermékre vonatkozik, és befolyásolja majd a marketingkommunikációt a TV- és rádióhirdetésekben, szociális médiában és alkalmazásokban, de még az online játékokban is. A társaság ezentúl csak olyan termékek hirdetését fogja engedélyezni, melyek megfelelnek a „legmagasabb táplálkozási előírásoknak, amelyek figyelembe veszik az olyan tényezőket, mint a nátrium, a telített zsír és a cukrok arányát”. Egy blogbejegyzésben a vállalat a gyermekkori elhízást a 21. század egyik legsúlyosabb közegészségügyi problémájának nevezi. „Ez egy olyan lépés, amelynek célja a szülők, gondozók és gyerekek megalapozott döntésének elősegítése az általuk vásárolt ételek és italok terén.”
Ezenkívül február elején közlekedésbiztonsági és workshopot tartott az Unilever Magyarországon. Köztudott, hogy az Unilever fontosnak tartja, hogy logisztikai partnereivel és az iparág más szereplőivel együtt egy közös fórumon vitassa meg a közúti közlekedés aktuális helyzetét, ahol a résztvevők megismertethetik egymással a közlekedés biztonságát szolgáló tevékenységeiket is.
Az Unilever részvénye 0,81%-ot emelkedett a héten, míg egy év alatt 12,86%-ot erősödött.
Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével. Vegye fel velünk a kapcsolatot →