Az Unilever eltávolítaná a „normál” kifejezést szappanjairól, samponjairól és más testápolási márkáiról, mondván, hogy a szó negatív hatással van az emberekre.

A brit központú multinacionális vállalat 190 országban értékesít termékeket, viszont a héten bejelentette, hogy a világ minden tájáról eltávolítja a „normál” szót minden reklámjából és csomagolásából.

Az előrejelzések szerint az Egyesült Államok, India és Kína 2030-ra az Unilever csoport forgalmának 35%-át adja.

A vállalat részvényárfolyama ezen a héten 1,45%-ot erősödött. Az elemzők véleménye eléggé megosztott volt eddig az Unilever részvénnyel kapcsolatban, de egyre több vállalati elemző pozitív várakozással van a céggel szemben.

 

Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével.  Vegye fel velünk a kapcsolatot → 

Szólj hozzá