Skip to main content
Az Unilever eltávolítaná a „normál” kifejezést szappanjairól, samponjairól és más testápolási márkáiról, mondván, hogy a szó negatív hatással van az emberekre.

A brit központú multinacionális vállalat 190 országban értékesít termékeket, viszont a héten bejelentette, hogy a világ minden tájáról eltávolítja a „normál” szót minden reklámjából és csomagolásából.

Az előrejelzések szerint az Egyesült Államok, India és Kína 2030-ra az Unilever csoport forgalmának 35%-át adja.

A vállalat részvényárfolyama ezen a héten 1,45%-ot erősödött. Az elemzők véleménye eléggé megosztott volt eddig az Unilever részvénnyel kapcsolatban, de egyre több vállalati elemző pozitív várakozással van a céggel szemben.

 

Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével.  Vegye fel velünk a kapcsolatot → 

Leave a Reply

Close Menu
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.