Az Unilever jelenleg azt fontolgatja, hogy hol helyezze el 15 milliárd eurós fagylaltrészlegét, amely olyan márkákat foglal magában, mint a Magnum és a Ben & Jerry’s. A lehetséges helyszínek közé tartozik London, New York és Amszterdam. Rachel Reeves, az Egyesült Királyság kancellárja egyeztetett az Unilever vezetőivel a londoni tőzsdei bevezetés miatt, hangsúlyozva annak jelentőségét a brit részvényesek számára.
A stratégiai váltásnak megfelelően az Unilever az élelmiszeripari termékekről a szépség- és wellness szektorra helyezi a hangsúlyt. Ezt a döntést az élelmiszerpiac infláció miatti növekvő volatilitása okozza, ami kevésbé megbízható a stabil bevételek és árrések szempontjából. A szépség- és wellness-termékek magasabb növekedési ütemet mutatnak, ami arra készteti az Unilevert, hogy jelentős beruházásokat hajtson végre ezeken a területeken.
Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével. Vegye fel velünk a kapcsolatot →