Mérje fel helyzetét és ismerje fel lehetőségeit!

Jelentkezzen Konstruktív Konzultációnkra Most!

Tekintse meg, hogyan találhat megoldást ezekre a problémákra, hogy pénzügyeinek intézése innentől sokkal egyszerűbb legyen.

Mi történik, ha a tanácsadóm elhagyta a pénzügyi szakmát és kapcsolattartó nélkül maradok?

A tapasztalatunk az, hogy tőkepiacon kevésbé jellemző a fluktuáció, mint más pénzügyi területeken. Csapatunk kollégáinak pénzügyi pályán eltöltött éveinek átlaga meghaladja a 10 évet. A szakmaiság, hozzáértés garantált, sőt egyedi utógondozási szolgáltatásunkkal a folyamatos kapcsolattartás is biztosított. Számunkra az egyik legfontosabb törekvés, hogy Ügyfeleink biztonságban érezzék magukat, és mindig legyen kihez fordulni a kérdésekkel.

Mi a garancia arra, hogy mindig egyenes és őszinte választ kapok kérdéseimre? Nem hallgatják el az apróbetűs részeket.

A tanácsadóink a Magyar Nemzeti Bank (MNB) és a Finanz Markt Aufsicht (FMA)  felügyelete mellett dolgoznak. Munkafolyamatainkat a MIFID2 normatívái szerint végezzük, ahol a jogszabályok is köteleznek minket a teljes részletességig kimerítő tájékoztatásra! A transzparencia elengedhetetlen.

Mi a garancia arra, hogy biztonságos, átlátható jogi környezetben kezelem a pénzügyeimet?

A befektetés egyik legfontosabb része mindig a banki háttér, aminek helyes kiválasztása már Önnmagában is minimalizálja a kockázatokat. Ausztria esetében az alábbi szervezetek szabályozzák és felügyelik a szolgáltató cégeket:

  • Osztrák Nemzeti Bank
  • Osztrák Pénzügyi felügyelet
  • Osztrák betétbiztosítási alap
  • Osztrák Bankok és Bankárok Szövetsége
  • Jellemzően a világ legelismertebb könyvvizsgálója az Ernst & Young

A Bankrendszer hitelminősítői besorolása: AAA

Az igazi biztonságot, paradox módon, csakis a fejlődésben, a megújulásban és a változásban lehet megtalálni.

Anne Morrow Lindberg

Van a befektetésekre, betétekre vonatkozó garancia?

A szabályozás pontos ismeretéhez és kiszámíthatóságához tanácsadóink pontos és részletes felvilágosítást nyújtanak. Természetesen Ön számára elsődleges, hogy olyan céggel működjön együtt, amely a szükséges felügyeleteknél rendelkezik regisztrációval és jogszabályi irányelvek betartása mellett, teljesen átláthatóan tevékenykedik. Ebben az esetben az is elképzelhető, hogy  nemcsak a magyarországi  bankrendszer garanciáit élvezi, hanem más európai országok is megnyílnak lehetőségként. Más európai országokban, ahol a legnagyobb hangsúlyt a stabil intézményi háttértől a prúdens működésen át az ügyfelek befektetéseinek védelmére helyezik és a kártalanításuk egy esetleges csőd esetén 20 munkanapon belül megtörténik.

Ha tudnám, hogy a szomszédom, barátom ügyfelük, jobban érezném magam! Van mód arra, hogy kiadják az ügyfeleiket?

Mi is egyetértünk abban, hogy az ügyfél- elégedettség az egyik legfontosabb a mai világban. Ezért törekszünk is arra, hogy az összes szolgáltatásunkkal az ügyfeleink kedvére tegyünk. Egy dolgot viszont nem tehetünk meg, a Megbízóink adatait nem adhatjuk ki, hiszen az adatvédelem (NAIH-86539/2015) és a banktitok meghatározza a tevékenységünket!

Mielőtt döntést hoznék lehetőségem van arra, hogy az adatok, tények elemzésre kerüljenek?

A MIFID 2 normatíva kötelez minket arra, hogy minden olyan információt, ami összefüggésbe hozható a leendő befektetésével az ügyfelek rendelkezésére kell bocsájtanunk. Emellett Önre irányítjuk a figyelmet, felmérjük a lehetséges kockázatokat és igényeket, elvárásainak megfelelő ajánlatokat veszünk fel. Egyedi ígényfelmérésünk – Konstruktív Konzultáció – miatt nekünk is alapos és minden részletre kiterjedő információra van szükség ahhoz, hogy a jövőben ajánlatot tudjunk Önnek készíteni. A döntés mindig az Ön kezében marad!

Ha változnak az elképzeléseim, van-e módom egyeztetni, konzultálni és változtatni rajta? Nem szeretem, ha sürgetnek!

Egy befektetés időt ígényel, ezt mi rendszeresen hangsúlyozzunk, nem is helyezünk nyomást ügyfeleinkre, így Önre sem. Az egyedülálló utógondozási szolgáltatásunk pont azért lett kialakítva, hogy kiegyensúlyozottan tudjunk  együttműködni ügyfeleinkkel. Kollégáinknak kötelező a kapcsolattartás az ügyfelekkel. Az ügyfeleink ígényei alapján az alábbi szolgáltatásokat tudjuk nyújtani:

 

  • Tájékoztatás az új termékekről –  Ügyféladatok aktualizálása (amennyiben szükséges)
  • Kiegészítő ügyfélmegbízások átvétele és továbbítása –  Ügyfélmegkeresések továbbítása
  • Tájékoztatás és egyeztetés a letéti állománnyal kapcsolatban
  • Egyedi kérdések, kérések, igények egyeztetése

Ha a fenti kérdés motoszkál a fejébe, akkor Önnek az alábbi vagyonkezeléseket ajánljuk a figyelmébe.

Kopernikusz indexkosár

Smart and Green

Kérje egyedi ajánlatunkat személyre szabottan

Kollégánk 48 órán belül felkeresi Önt a részletekkel és tájékoztatjuk a legjobb ajánlatainkról.

Kérje egyedi ajánlatunkat

Olvasson azon részvényekről többet, ahol a pénze gyarapodni fog.

Smart and Green

A Republic Services osztalékot emelt

2024 első kilenc hónapjában a Republic Services 12 milliárd dolláros bevételt termelt, ami jelentős növekedést…
Smart and Green

A John Deere 2030-ra teljes autonóm gazdálkodást szeretne

A John Deere továbbra is fejleszti autonóm gazdálkodási technológiáját, amelynek célja a teljesen autonóm gazdálkodás…
Waste Management
Smart and Green
A Waste Management stabil eredményekről számolt be
danaher
Smart and Green
A Danaher vegyes teljesítményt ért el a legutóbbi negyedévben