A cég éves szinten 4%-os bevételnövekedésről számolt be a harmadik negyedévben, valamint 4,9%-os kumulált növekedésről az első kilenc hónapban. Ezt a teljesítményt az összes földrajzi régióban elért növekedés támogatta, az ázsiai-csendes-óceáni térség jelentős hozzájárulásával. A növekedés fő mozgatórugói közé tartoztak az innovatív termékkínálatuk, mint például a Stellest lencsék és a Ray-Ban okosszemüvegek.

A fenntarthatóság továbbra is az EssilorLuxottica stratégiájának sarokköve maradt 2024-ben is: előrelépés történt a szénlábnyom csökkentésében, valamint a OneSight EssilorLuxottica Alapítvány révén jelentős mértékben hozzájárultak a globális látásgondozáshoz.

 

Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével. Vegye fel velünk a kapcsolatot →

 

Szólj hozzá