Az Amazon bevezeti a hirdetéseket

Az Amazon Prime Video hivatalosan is bevezeti a hirdetéseket a több, mint százmillió előfizetőt számláló platformján. A cég becslései szerint az így elért bevétel 2025-ben 2 milliárd dollárra emelkedhet. Globálisan az Amazon több, mint 200 millió Prime-előfizetéssel számol, és a szakértők szerint a Prime Video hirdetései havonta 159 millió globális nézőt érnek majd el. A cég viszont lehetőséget kínál azon felhasználok számára, akik nem szeretnék, hogy kedvenc műsoraikat hirdetések szakítsák meg. Ez a csomag viszont az előfizetésen felül további 3 dollárba kerül majd.  

Az Amazon részvényei a héten 7,86%-kal emelkedtek, 171,81 dolláron zárva az időszakot. 

Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével. Vegye fel velünk a kapcsolatot →

 

Szólj hozzá