Az Alphabet (Google) üzletágának igen jelentős részét az online hirdetések adják.
A társaság egyik legfontosabb bevételét a saját webhelyein elhelyezett hirdetési helyek értékesítéséből és a harmadik felek webhelyein történő hirdetések eladásából kapja. Az Alphabet 39 milliárd dolláros bevételének 84%-a a második negyedévben a reklámból származott.
A technológiai vállalatnak azonban vannak más, kisebb szegmensei is, amelyek a növekedés fő mozgatórugóivá váltak. Ilyen például a felhő, vagyis a driver és a Google Play alkalmazás áruház, illetve a hardverek szektora. Ezek a vállalkozások együttesen alkotják a „Google egyéb” szegmensét, mely a jelek szerint akár a háromszorosára is nőhet az említett reklám szegmens értékénél. Kedden az Alphabet hardverüzletére különös figyelmet fordítottak beszámolójukban.
A társaság számos új eszközt jelentett be, beleértve fejhallgatókat, a laptopokat és egy új okostelefont. A héten jelentek meg az Interbrand nevű amerikai tanácsadó vállalat számai, a 100 vállalatot rangsoroló „Best Global Brands” globális márkarangsorban, itt az Apple után még mindig második helyen áll a Google, aminek értéke 8 százalékkal, 167,713 milliárd dollárra emelkedett.
Az Alphabet részvényei ezen a héten 0,79%-ot, míg 3 hónap alatt 10,82%-ot emelkedtek.
Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével. Vegye fel velünk a kapcsolatot →