e-mobilitás

Az Alphabet második negyedéves jelentése

Az Alphabet a második negyedévben az összes becslést felülmúlta, annak ellenére, hogy az előző negyedévben jelentős veszteséget realizált.

Az eredmények erőteljes fellendülést mutattak az alapvető hirdetési üzletágban, amelyet a Covid-19 járvány okozott. A hirdetések által vezérelt online cégek, a Pinterest és a Snap hasonlóan erős jövedelemről számoltak be. A szeptember 30-ával végződő negyedévre a vállalat 37,10 milliárd dolláros reklámbevételt jegyzett, szemben az egy évvel ezelőtti 33,80 milliárd dollárral. A YouTube-hirdetések növekedése különösen gyors volt, 32%-kal magasabb, mint egy évvel ezelőtt.

Az Alphabet részvényei ezen a héten 1,39%-ot emelkedtek. Az Alphabet, azaz a Google kevesebb, mint 25 év alatt globális nagyvállalattá nőte ki magát, jelenleg az 1000 milliárd dolláros cégek legfiatalabbja. A cég bevételei 2015 óta több mint kétszeresére nőttek. Az EPS növekedése az elmúlt három évben nagyon lenyűgöző volt, így a SimpleyWall Street elemzői még mindig vételre javasolják a cég részvényét.

 

Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével.  Vegye fel velünk a kapcsolatot → 

Szólj hozzá