Sok új vállalkozás jött létre a járvány idején, és az Alibaba adatai azt mutatják, hogy több szépségápolási márka jelent meg. A platformon keresztül megrendelt termékek öt legjobb szépségápolási alkategóriája a hajhosszabbítás, a férfi kozmetika, a műszempilla, a bőrápoló, valamint a fodrászszalonok szépségápolási felszerelései.

Az Alibaba összes kategóriája között átlagosan 2000 dolláros rendelési értéket jelentettek. A járvány következtében számos szolgáltató vállalkozás terjeszkedett az e-kereskedelem irányába, ami meglátszik a vállalat sikerén.

Az Alibaba részvényárfolyama ezen a héten 4,33%-ot emelkedett. Az Alibaba kínai e-kereskedelmi óriás 25 milliárd dollár értékben tervezi visszavásárolni saját részvényeit. A részvények értékének jelenlegi zuhanása indokolatlan, és nem tükrözi a valós értéket, állítja a vezetőség. Február 28-án az Alibabának mintegy 21,5 milliárd törzsrészvénye volt kibocsátva és forgalomban, így a visszavásárlás az összes jegyzett részvény mintegy 2%-át teszi ki. Toby Xu pénzügyi vezérigazgató-helyettes hangsúlyozza, hogy az Alibaba elegendő likvid eszközökkel rendelkezik tartalékban ahhoz, hogy ezzel anyagilag megbirkózzon.

Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével. Vegye fel velünk a kapcsolatot → 

 

Szólj hozzá