A Teva Pharmaceutical Industries Ltd. évente 120 milliárd tablettát és kapszulát állít elő 60 országban való forgalmazásra.
A vállalati sikereket a vállalati akvizícióknak köszönheti, mind Amerikában, mind Európában és Ázsiában egyaránt. A cég üzleti stratégiája és megújulása végül a csomagolás dizájnjának elvesztéséhez vezetett a globális termékpalettán, ami egy költségcsökkentési tényező is volt. Az izraeli székhelyű Teva, arra törekedett, hogy ezt a problémát egy újratervezés útján megoldja, így egységesítik a csomagolását az egész világon. Az átalakítás fő szempontjainál figyelembe vették a bizalmat és annak kiépítését a betegekkel és gondozóikkal. Figyeltek arra, hogy beteg és az ápoló tapasztalatai egyszerűsödjenek, a stressz és a frusztráció csökkentésre kerüljön több krónikus betegségben szenvedő betegek esetén, illetve figyeltek, hogy könnyen érthető utasítások kerüljenek megadásra a termék használatához.
A Teva új csomagolástervezete elég rugalmas, miközben betartja a helyi gyógyszer csomagolási előírásokat és követelményeket. Noa Shumovitch marketing és márkaépítés igazgatója azt mondta, hogy „A Teva az elsődleges és másodlagos célkitűzéseikhez igazodott, akkor, amikor az új csomagolás harmonizálását előkészítette. Az első a gyógyszerek és a betegek, ápolónők kielégítetlen igényeinek kezelése volt, a másodlagos cél pedig, hogy a Teva új beszerzéseinek és a vállalat struktúrájának a csomagolás megfeleljen, és az ne legyen környezetszennyező. Régen a csomagolás nem volt egységes és nem rendelkezett Teva márkanévvel, de az új csomagolás ezt a dizájnt is tartalmazza.”
A Teva vállalat részvényei a héten 1,02%-ot, míg 3 hónap alatt 31,95%-ot emelkedtek.
Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével. Vegye fel velünk a kapcsolatot →