GLOBAL HIGH YIELD BONDS

A Teva különféle kutatásai

By 2020.01.21. július 3rd, 2020 No Comments
A Teva kutatásai szerint Kanadában a családtagok 36%-a gondozza otthon családtagját.

Tehát amikor az izraeli gyógyszergyártó cég megjelent Kanadában a globális márkanevével, úgy döntött, hogy az ápolói és gondozói csoportra összpontosít.

A Teva a gondozóknak különböző gyógyszerészeti írásokat jutatott el, majd digitalizálta azt. Később kapcsolatot alakított ki a gyógyszertárakkal. Kanadában a gyógyszertárban adott és ajánlott recept nélküli készítményt jobban elfogadják, mint amit a háziorvos vagy a belgyógyász ír fel. Így a Teva gyógyszervállalatnak szinte könnyű helyzete volt, ugyanis az ápolók 83%-a sem azt a gyógyszert ajánlja, amit a vezető háziorvos ajánl, hanem azt, amit ő talál hatásosnak, illetve amit egy orvos látogató ír fel.

A gyógyszertárak gyorsan átvették ezt a programot és a lakosság mintegy 15%-a kezdte el heteken belül vásárolni a Teva termékeit. A gyógyszertárak szeretnék meggyőzni az ápolókat is arról, hogy a páciensek ettől függetlenül az orvosok által felírt gyógyszereket vegyék meg. Viszont a statisztikák azt mutatják, hogy a gondozók, ápolók sok esetben homeopátiás készítményt vásárolnak maguknak gyógyszer helyett. A Teva mindenképpen a tisztességes verseny elkötelezettje és fontos szempont a vállalatnál, hogy a hatóanyagok és mellékhatások legyenek feltüntetve a külső csomagoláson is

A vállalat kötvénye ezen a héten 2,89%-ot emelkedett.

 

Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével.  Vegye fel velünk a kapcsolatot → 

Szólj hozzá