Az első negyedévben a Tencent játék-bevétele 6,66 milliárd dollár volt. Az enyhe éves csökkenés ellenére a társaság ebben a szektorban 17%-os negyedéves növekedést ért el, ami a korábbi kihívásokból való kilábalást jelzi. A kulcsfontosságú tényezők közé tartozott az örökzöld játékok, például a Honor of Kings és a Peacekeeper Elite teljesítménye, valamint az olyan játékok nemzetközi sikere, mint a PUBG Mobile és a Supercell’s Brawl Stars.

A második negyedévben a Tencent hazai videójáték-bevétele 9%-kal nőtt az előző év azonos időszakához képest, és elérte a 4,8 milliárd dollárt. Ezt olyan új játékok vezérelték, mint a Dungeon & Fighter Mobile, valamint a Valorant sikere, amelyet Tencent a „legnagyobb PC-s játéknak” minősített Kínában.

Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével. Vegye fel velünk a kapcsolatot →

 

Szólj hozzá