A Starbucks nemrég Tressie Liebermant, a Chipotle korábbi vezetőjét nevezte ki első globális márkavezérigazgatójává. Ennek az újonnan létrehozott szerepnek az a célja, hogy egységes márkaélményt biztosítson a Starbucks globális portfóliójában. Lieberman 2024 novemberétől olyan kulcsfontosságú területeket fog felügyelni, mint a marketing, a termékfejlesztés és az ügyfélélmény.

Ezenkívül a Starbucks kibővítette tevékenységét az Egyesült Királyságban azzal, hogy megvásárolta régóta licencelt üzleti partnerét, a 23,5 Degrees-t. Ez az akvizíció 113 üzlettel és 1650 alkalmazottal bővíti a cég kínálatát, így a Starbucks által működtetett üzletek száma az Egyesült Királyságban közel 500-ra nő. Ez a lépés várhatóan fellendíti a Starbucks új helyszínekre irányuló befektetéseit, és javítja a vásárlók bolti élményét.

Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével. Vegye fel velünk a kapcsolatot →

 

Szólj hozzá