A NIO teljesítménye emelkedett, viszont az elemzők továbbra is elővigyázatosak

A NIO márciusban több, mint 10.000 járművet szállított le, ami 3,9%-os növekedés éves szinten, ezzel az első negyedéves értékesítés 31.000 fölé emelkedett. A cég teljesítménye azonban elmaradt az előrejelzésektől, melyek több, mint 32.000 értékesítésre számítottak. A Wall Street elemzései jelentős pesszimizmust tükröznek a NIO előrejelzéseiben, tekintve, hogy a többi kínai márka sokkal jobb eredményeket ért el. Ennek megfelelően a vállalat az első negyedévben várhatóan 1,7 milliárd dolláros bevételt könyvelhet majd el, ami 27,3%-os csökkenést jelent az előző negyedévhez képest. 

A NIO részvényárfolyama ezen a héten 14,89%-ot esett. A NIO vállalat továbbra is súlyosan veszteséges, tavaly 2,1 milliárd dolláros veszteséget termelt. A NIO-nak vannak előnyei, a prémium márka pozicionálásától kezdve a potenciálisan nagy piacokon, például Kínában való erősségéig. Akkumulátorcsere-hálózata szintén megkülönbözteti a Teslától.

Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével. Vegye fel velünk a kapcsolatot →

 

Szólj hozzá