A Nio vezetője arra figyelmeztette a szakértőket, hogy Európa energiaválsága lassítja terjeszkedését. Emellett a cégnek nem kedvez, hogy olyan domináns szereplőkkel kíván szembe szállni az európai piacon, mint a Mercedes-Benz és a BMW. William Li, a csoport alapítója és vezérigazgatója elmondta, hogy a megugró energiaköltségek az egyik akadálya annak, hogy a vállalat Európa-szerte telepítse az akkumulátorcserélő állomásokat. A rivális autógyártók továbbra is az akkumulátorok újratöltésére támaszkodnak, míg a Nio csereállomások rendszerét alkalmazza, amelyben az akkumulátorokat eltávolítják és újakra cserélik, mindössze percek alatt.

A NIO részvényárfolyama ezen a héten 12,24%-ot esett. A NIO pénteken egy új európai üzleti modellre hívta fel a figyelmet, amely lehetővé teszi, hogy a fogyasztók előfizethetnek egy elektromos autóra, ahelyett, hogy azonnal megvásárolnák azt. A Nio ET5-öt, az eddigi legolcsóbb elektromos autóját a Model 3 riválisának tekintik. Az ES7-et a Model Y versenytársának tekintik.

Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével. Vegye fel velünk a kapcsolatot →

 

Szólj hozzá