A Lululemon és a Nike sportruházati márkák ígéretesen kezdték 2024-et. Mindkét sportvállalkozás jó fogadtatásra talált Kínában az elmúlt néhány hónapban. A Nike bevétele 12,4 milliárd dollár volt a 2024-es pénzügyi év első negyedévében. Annak ellenére, hogy az összesített nettó profit 5 százalékkal csökkent, az amerikai sportruházati kiskereskedő 6 százalékos növekedést ért el a nagy-kínai régióban éves összevetésben, és a bevétel elérte a 2,08 milliárd dollárt.
A kínai fogyasztók továbbra is keresik az új sport- és wellnesstrendeket. A Kínai Általános Adminisztráció tervei szerint a szabadtéri sportágazat összértéke 2025-re meghaladja 410,8 milliárd dollárt. Az olyan márkák, mint a Lululemon és a Nike, sikeresen kielégítették az igényt a ruházatokra.
Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével. Vegye fel velünk a kapcsolatot →