A vállalati jelzés szerint az ünnepi szezon jól sikerült az online eladásokkal a fekete pénteki héten.
A Nike továbbra is készen áll arra, hogy profitáljon a fogyasztók növekvő preferenciájából a digitális termékek, az atlétikában használatos ruhák, valamint az egészség és wellness területén.
Ezenkívül a menedzsment elindította az SNKRS szériát, ami kevesebb mint két perc alatt 100%-os eladást eredményezett az Air Jordan 4 PSG-n. Ezeken kívül a NIKE két Nike Live és hat Nike Unite üzletet nyitott, és további 30-at szándékozik megnyitni 2021 második felében, melyek közt több csak digitális formában fog működni.
A vállalat már a karácsonyt luxuskivitelben tartotta, most a részvényárfolyama ezen a héten 0,97%-ot emelkedett.
A Nike társaságnak az elmúlt 4 negyedévben 38,2 milliárd dolláros bevételt sikerült elszámolnia, ami 6%-kal alacsonyabb az azt megelőző 4 negyedéves időszak összevont 40,8 milliárd dolláros értékénél, mégis az elemzők középtávon bizakodóak. A Nike világszerte több mint 70 millió új vásárlóval bővült a koronavírus-járvány kezdete óta. A Nike vállalat részvényei valószínűleg tovább fognak gyarapodni, mivel jelenleg a sportcipőket és ruházati cikkeket nagyfokú többséggel rendelik meg online, mind Európában, mind Amerikában.
Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével. Vegye fel velünk a kapcsolatot →