Skip to main content
Az Egyesült Királyság három legnagyobb kapszulás kávé gyártói összefogtak az ágazat első nemzeti újrafeldolgozási rendszerének létrehozásában, ezzel szembe mennének az egyszeri adagolású kapszulákkal, amelyek közül sok hulladéklerakóba kerül.

A Nestlé, a Nespresso és a Nescafé Dolce Gusto tulajdonosa, valamint Jacobs Douwe szeretnék közösen piacra dobni azt a rendszert a fogyasztók számára, amiben a műanyagok újrafeldolgozásában vagy újra töltésében a kávé fogyasztó is figyelni tud környezetére.

A Nestlé Bulgaria, a Nestle svájci élelmiszer- és italfeldolgozó konglomerátum leányvállalata a héten közölte, hogy 11,8 millió eurót fektetett be szófiai gyárának kapacitásbővítésébe. A beruházás egy új KitKat gyártósor építése lenne, amely az ostya új fajtáit fogja gyártani, amely termékeknek megjelenése még idén piacra kerülhetnek. A gyár évente körülbelül 500 millió ostyarudat állít elő, amelyek 95%-át 35 piacra exportálják. Körülbelül 570 embert alkalmaznak jelenleg a szófiai gyárban. A Nestlé Bulgaria 137 millió euró árbevételt ért el 2019-ben.

A Nestle India Ltd. nettó árbevétele a kereslet javulása miatt nőtt ebben a negyedévében. A Nestle India bevétele 10%-kal, 3541,7 milliárdra növekedett a szeptember végi negyedévben. A Maggi levestermékek és a Kit Kat csokoládé gyártó bevétele, ugyanakkor éves szinten 1%-kal, 587 millió euróra csökkent. A társaság üzemi eredménye éves szinten 15%-kal, 883,5 milliárdra emelkedett.

A Nestlé részvényárfolyama ezen a héten 2,24%-ot korrigált. A Nestlé vállalat jó helyzetben van az egészségre és a táplálkozásra összpontosítva, valamint az innováció által vezérelt növekedésben. Az értékelés továbbra is ésszerű növekedési várakozásokon alapszik a CNBC elemzői szerint. Az élelmiszeripari vállalat az idei organikus értékesítés növekedésének irányát mintegy 3%-ra emelte.

 

Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével.  Vegye fel velünk a kapcsolatot → 

Leave a Reply