A Meta részvényei 19%-ot emelkedtek, miután a cég arról számolt be, hogy fő platformja több felhasználóval bővült az első negyedévben.
Ez enyhítette az aggodalmakat, hogy a vállalat veszít lendületéből, mivel az új generáció a fiatalabb oldalakra özönlik át, mint például a TikTok. A Meta napi 1,96 milliárd felhasználóról számolt be zászlóshajó platformjához, ami a decemberi negyedévben tapasztalt első csökkenés után ismét növekedésnek indult. A bevétel 6,6%-kal, 27,9 milliárd dollárra ugrott.
A Meta részvényárfolyama a hétvégére viszont 2,53%-on zárt. A Meta Platforms első negyedéves bevételei 7%-kal, 27,9 milliárd dollárra nőttek az előző év azonos időszakához képest, ami a 27 és 29 milliárd dollár közötti előrejelzési tartomány alsó határát jelentette, és elmaradt a Wall Street 28,3 milliárd dolláros becslésétől. A csalódást keltő bevételi teljesítmény már előre látható volt a makrogazdasági ellenszélnek köszönhetően, amely idén eddig megfojtotta a reklámköltéseket.
Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével. Vegye fel velünk a kapcsolatot →