A Facebook két számjegyű bevételnövekedést jelentett be a koronavírus járvány gazdasági hatásai ellenére, de figyelmeztette a befektetőket, hogy hirdetési szolgáltatásainak bojkottja hatással lesz a jelenlegi negyedév növekedésére. A Facebook bevételét az idei évben jelentősen befolyásolta a novemberi elnök választás kampánya, tekintve, hogy az indulók nagy része a közösségi oldalon folytatta/folytatja marketing kampányát. A bevételek a június végéig tartó három hónapban-amelyek többsége a reklámból származik-11%-kal nőtt az előző év azonos időszakához képest, 18,7 milliárd dollárra. Ez jóval meghaladta az elemzők várakozásait, mely csak 17,4 milliárd dollár volt.
A Facebook vállalat részvényei ezen a héten 9,95%-ot emelkedtek. A Facebook hosszabb távon egy befektetés része lehet, hiszen a vállalat alkalmazását már több, mint 3 milliárd ember használja. A cég folyamatosan fejleszt és kimagasló pénzügyi eredményeket ér el hosszú évek óta.
Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével. Vegye fel velünk a kapcsolatot →