Az új COVID-mutánsok növelik a tisztítószerek iránti keresletet, mivel az emberek igyekeznek megvédeni magukat a vírustól, így jóval több fertőtlenítőszert és takarítószert vásárolnak.
A Clorox értékesítésének több mint 80%-a olyan termékekből származik, amelyek alkalmasak fertőtlenítésre, a cég márkái első vagy második számú piaci részesedéssel rendelkeznek a piacon, a fogyasztók valószínűleg a Clorox termékei felé fordulnak.
A vállalat részvényárfolyama ezen a héten 4,33%-ot emelkedett. A részvényelemzők arra számítanak, hogy a The Clorox Company 1,65 milliárd dolláros árbevételt fog jelenteni a folyó pénzügyi negyedévben. A Clorox az elmúlt három évben 32,3%-kal emelte osztalékát, az elmúlt 45 évben minden évben növelte osztalékát.
Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével. Vegye fel velünk a kapcsolatot →