Skip to main content

Az elmúlt években a McDonald’s növelte a termékek árait, az amerikai piacon ez azonban ahhoz vezetett, hogy kevesebb fogyasztó tekintett már megfizethetővé a gyorsétterem lánc kínálatára. Ezt a vezérigazgató is elismerte, szerinte az étlap az utóbbi időben túl drága lett, és ígéretet tett a probléma orvoslására. Ezért az amerikai éttermek nyolc legnépszerűbb menüjét 15%-kal tették olcsóbbá, mintha a vendégek az egyes termékeket külön vásárolnák meg.

A McDonald’s ezen felül étlapot is bővít: bevezetett egy ötdolláros reggeli ajánlatot és egy nyolcdolláros BigMac és McNuggets menüt az „Extra Value Meals” elnevezés alatt. Chris Kempczinski vezérigazgató szerint az éttermek megítélése első sorban a főbb menük árazásán múlik, pont azokén, amelyek az elmúlt években egyre drágábbak lettek. Az infláció hatásai, a drágább menü és a vásárlói vélemények mind hozzájárultak az eladások csökkenéséhez, amit az utóbbi időben sikerült megállítani a menü egyes részeinek újragondolásával és új termékekkel. A megfizethető menük bevezetése várhatóan tovább stabilizálják az eladásokat és javítanak a McDonald’s, mint megfizethető gyorsétterem megítélésén is.

Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével. Vegye fel velünk a kapcsolatot →

 

Leave a Reply

Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.