Az elmúlt években a McDonald’s növelte a termékek árait, az amerikai piacon ez azonban ahhoz vezetett, hogy kevesebb fogyasztó tekintett már megfizethetővé a gyorsétterem lánc kínálatára. Ezt a vezérigazgató is elismerte, szerinte az étlap az utóbbi időben túl drága lett, és ígéretet tett a probléma orvoslására. Ezért az amerikai éttermek nyolc legnépszerűbb menüjét 15%-kal tették olcsóbbá, mintha a vendégek az egyes termékeket külön vásárolnák meg.
A McDonald’s ezen felül étlapot is bővít: bevezetett egy ötdolláros reggeli ajánlatot és egy nyolcdolláros BigMac és McNuggets menüt az „Extra Value Meals” elnevezés alatt. Chris Kempczinski vezérigazgató szerint az éttermek megítélése első sorban a főbb menük árazásán múlik, pont azokén, amelyek az elmúlt években egyre drágábbak lettek. Az infláció hatásai, a drágább menü és a vásárlói vélemények mind hozzájárultak az eladások csökkenéséhez, amit az utóbbi időben sikerült megállítani a menü egyes részeinek újragondolásával és új termékekkel. A megfizethető menük bevezetése várhatóan tovább stabilizálják az eladásokat és javítanak a McDonald’s, mint megfizethető gyorsétterem megítélésén is.
Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével. Vegye fel velünk a kapcsolatot →



