A Novo-Nordisk, a világ legnagyobb inzulingyártója szokatlan feladatot vállalt fel: A cukorbetegségre és az elhízásra szánt termékek piacának vezetőjévé szeretne válni.
Szerdán felvázolta, hogy hogyan fogja ezt megtenni és hogyan tervezi mérni előrehaladását az úton. A terv központjában két új termékük áll, a vadonatúj szájon át bevehető Rybelsus és a hetente injektálható Ozempic. „Úgy gondoljuk, hogy a folyamatos innovációba történő befektetéssel megszerezhetjük ezt a piacot”- nyilatkozott Lars Fruergaard Jørgensen vezérigazgató. Amikor Jørgensen három évvel ezelőtt átvette a Novo-Nordisk vállalat irányítását, úgy döntött, hogy megváltoztatja a társaság fókuszát és kultúráját a piaci részesedés visszaszerzése érdekében, és emeli az „innovációs sávot”, amely több kockázat vállalását jelentette.
A héten a vállalat 225 millió dollárt fektetett be egy új kutatásba, mely központjában a máj betegségekre kialakított alkoholmentes gyógyszere vizsgálata áll.
A Novo-Nordisk részvények ezen a héten 0,39%-ot korrigáltak, míg az elmúlt évben 29,93%-ot tudtak emelkedni.
Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével. Vegye fel velünk a kapcsolatot →