A Volvo és Lotus márkákat is tulajdonló Geely kínai multinacionális autóipari vállalat brutális árfolyam-emelkedést ért el egy év alatt, amiben nagy szerepe volt erőteljes piaci terjeszkedésüknek és a kutatás-fejlesztésben, főként az autonóm rendszerek, sofőrmentes autók iránti témákban mutatott érdeklődésüknek.
2016 év eleje óta létezik a kékkel kiemelt emelkedő trendcsatorna, melynek alsó és felső szárát is többszörösen tesztelte, támasz és ellenállás szerepüket megerősítette. Technikailag külön érdekes a két, narancssárgával jelölt, negatív meredekségű ék alakzat, melyek emelkedő trendben árfolyam-erősödést jeleznek előre. A legutóbbira szerkesztett Fibonacci-szintek alapján jelen pillanatban elérte 14.2-nél az elsődleges célárat, de ahogy a korábbi éknél, itt is meglehet a 261,8%-os másodlagos célár, ami egyben a csatorna felső szára, erős ellenállás. Az indikátorok, alakzatok, minden a további emelkedés irányába mutat, azonban nem szabad elfelejteni, hogy a fák se nőnek az égig. Másik oldalról viszont egy teljesen új iparák kialakulásának vagyunk szemtanúi és ebből kifolyólag bármeddig emelkedhet még a Geely árfolyama, hiszen a P/E is csak 21, ami tech cég esetében alacsonynak mondható. Ha viszont a BMW 8 alatti értékéhez hasonlítjuk, akkor pedig durván túlárazott. A jövőbe vetett hiten múlik sok.