A világ legnagyobb tech vállalata és a streaming szolgáltatások legnagyobbika a napokban jelentette be, hogy közös erőfeszítések révén egy teljesen új előfizetési rendszert dolgoznak ki a Netflix számára.
A tervek szerint a Netflix rendelkezni fog egy olcsóbb előfizetési lehetőséggel, mely viszont reklámokat fog tartalmazni. Az, hogy ez mikor és hogyan is fog megjelenni még kérdéses. A Microsoft ezen felül saját játékaiba is tervezi a reklámok bevezetését.
A Microsoft részvényei 3,36%-ot esett a héten. A márka továbbra is erősen küzd vetélytársa, a Sony ellen a videójáték piacon, viszont egyelőre, a Playstation kereslete jóval meghaladja az Xbox Series-ét. Ennek ellenére a márka Japánban sikeresen megduplázta konzoljának értékesítését az elmúlt 1 évben.
Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével. Vegye fel velünk a kapcsolatot →