Az Avianca Közép- és Dél-Amerikában (Kolumbiában, Peruban és Equadorban) tevékenykedõ légiforgalmi vállalt utas- és áruszállítási profillal. Februárban 2 millió, márciusban 2,2 millió utast szállítottak és a kedvezõ kerozin árfolyamnak köszönhetõen 3,5$ környékérõl fel tudott pattanni az árfolyam. Amennyiben az olaj továbbra is a sárban fog dagonyázni, alapvetõen minden légitársaságnak jobb lesz a helyzete a következõ fél évben, így az Avianca vétel is busás hozamokkal kecsegtethet. Jelenleg a kékkel kiemelt ereszkedõ trendvonal törése után vagyunk az 50 és 120 napos exponenciális mozgóátlagok felett, melyek innentõl támasznak tekintendõk, azonban még van egy arasznyi betöltendõ ûr a 38,2%-os elsõsleges korrekciós szintig, ami nagyjából 6$ alatt kicsivel található.
Mi várható?
Jelen pillanatban az indikátorok eléggé lesújtó képet festenek az Avianca közeljövõbeli alakulásáról. Mindhárom feltüntetett esetében megjelent az eladási jelzés, azonban pillanatnyi értékeik alapján nem tûnnek vészesen túlvettnek. Ennek alapján elképzelhetõ, hogy rövid korrekciónak vagyunk tanúi és folytatódik az árfolyam emelkedés. Támaszt nyújthat ehhez a 120 napos exponenciális mozgóátlag és vonzhatja a 200 napossal erõsített 38,2%-os elsõdleges Fibonacci-korrekciós szint vonzereje. Ezek együtt természetesen erõs ellenállás szerepben tündökölhetnek, többnyire ez a jellemzõ viselkedésük. A pirossal kiemelt ereszkedõ trendvonal elérése sem kizárt a következõ hónapokban, ami várhatóan az 50%-os Fibo-szintél történhet meg 6,6$ környékén. A jelen árfolyamról ez bõ 30% hozamot jelenthetne.