A BYD elkötelezett a Kínán kívüli terjeszkedésre, és az európai piac is kiemelten fontos számukra. Korábban felmerült azonban, hogy a szegedi gyár termelése csak jövőre fog elindulni, miközben Törökországban a vártnál hamarabb kezdik meg a gyártást. A gyártó ezt cáfolta, elmondásuk szerint a szegedi gyárral kapcsolatban minden a tervek szerint fog alakulni. Ez vonatkozik a még idén beinduló termelésre és a termelési kapacitásra is, ami a tervek szerint kb. 300.000 jármű évente. A BYD azt is elmondta, hogy már megkezdte a tárgyalásokat a viszonteladó cégekkel is.
A BYD számára ez a lépés azért is fontos, mert jelenleg 17%-os vámok terhelik a járművek európai piacra való behozatalát. Jelenleg 20 európai országban vannak jelen, több piacra az elmúlt hónapokban léptek be. Terveik szerint 2030-ra a globális eladásaik 50%-a már Kínán kívülről származik majd.
Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével. Vegye fel velünk a kapcsolatot →



