Skip to main content

A Meta bízik benne, hogy mesterséges intelligencia eszközei hamarosan teljesen automatizálhatják a hirdetési kampányok létrehozását és futtatását. A vállalat szerint 2026 végére az ügyfelek rendelkezésére áll majd az az AI eszköz, amivel minden márka automata módon indíthat és menedzselhet hirdetési kampányokat a vállalathoz tartozó platformok felületein.

A Meta több milliárd dollárt fektet olyan adatközpontok építésébe, amelyeken keresztül a saját mesterséges intelligencia megoldásaikat taníthatják és futtathatják. Reményeik szerint a befektetés többszörösen meg fog térülni, hiszen nagyobb felhasználói aktivitást és hatékonyabb, egyszerűbb hirdetési folyamatokat kínálhatnak. A hír hatására a Meta részvény 3,5%-ot emelkedett.

Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével. Vegye fel velünk a kapcsolatot →

Leave a Reply

Close Menu
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.