A Google anyavállalata az Alphabet nem teljesített úgy, mint ahogy a szakértők várták az első negyedévben, viszont a második negyedév alaposan rácáfolt a kritikusokra. 

A társaság forgalma közel 39 milliárd dollár lett, mely 19 százalékkal jobb, mint egy évvel korábban. További jó hír, hogy a bevételek emelkedése mellett a költségeket sikerült féken tartani. Az üzemi eredményhányad 24%-ra emelkedett a tavalyi évhez képest. A nettó bevétel pedig megközelítette a 10 milliárdot, miközben a szakértők csak 8 milliárd dolláros profitot jeleztek előre. A vállalatcsoportot továbbra is a Google hirdetési üzletága tartja fenn. Ez a részleg felel a teljes forgalom 85 százalékáért. A hirdetések bevételét tavaly ilyenkor 28,1 milliárdra becsülték, viszont idén ez 32,6-ra ugrott. Az Alphabet papírjai 8 százalékkal erősödtek, miután bejelentették a bevétel növekedést. Az utóbbi 3 év alatt több, mint 51%-ot emelkedett a Google részvénye, az Alphabet.

Küldjön üzenetet!