Skip to main content
Kopernikus részvénykosár

Az Unilever megszabadul a „felesleges” márkáitól

By 2019.08.06.július 2nd, 2020No Comments
Az Unilever a Guardian beszámolója szerint megelégelte, hogy olyan termékeket forgalmaz és szponzorál, melyek nincsenek pozitív hatással a környezetre és nem felelnek meg a fenntartható fejlődés alapelveinek.

Az Unilever-nél megjelentek az új célok, melyben több, mint 400 márkájuk fenntartható modell szerinti átalakítását tűzték ki, mint például a briteknél nagyon népszerű márkát is, a Marmite-ot, vagy a Magyarországon is kedvelt jégkrémet, a Magnum-ot. A vállalat vezetője úgy nyilatkozott, hogy ugyan nem fog szigorú ütemtervet kialakítani, de a jövőben akár a legjövedelmezőbb termékeiktől is megválik, ha azok túl nagy veszélyt jelentenek a környezetükre. A vállalatnak jelenleg 28 nagy márkája van, amiknél teljesültek a fenntarthatósági célok, ezek adták a csoport tavalyi évben elért, 51 milliárd eurós bevételének több, mint 50%-át. Ilyen termékek például a Dove, a Hellmann’s és a Sunsilk. A vállalat féléves teljesítménye 4,6 milliárd dollár, ami visszaesést takar, mivel a szakértők 5 milliárd dolláros bevétellel számoltak a cég vonatkozásában. A holland Unilever vállalat részvényei 51,9 eurón stagnálnak, miközben a vállalat tőkéje meghaladta a 80 milliárd eurót is.

 

Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével. Vegye fel velünk a kapcsolatot →

Leave a Reply

Close Menu
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.