Lindsay Bumps, a Ben&Jerry’s (amely az Unilever leányvállalata) globális marketing szakembere elmondta, hogy a vállalat észrevette a kisállatokkal kapcsolatos kiadások exponenciális növekedését és tavaly év elején elkezdte fejleszteni a kutyákkal kapcsolatos termékeit.
A kutyás finomfalatokra fordított kiadások megugrottak, 2015 és 2020 között 44%-kal, 5,5 milliárd dollárra emelkedtek az Euromonitor adatközvetítő szerint. Emellett a cég az emberi fogyasztásra szánt ételek rendelésében is emelkedést lát, főként az egészségesebb termékek értékesítésében.
Az Unilever részvényárfolyama ezen a héten 0,43%-ot korrigált. Tekintettel arra, hogy az Unilever több üzletágbaan van jelen 1990-es évektől kezdve szép fejlődést láthatunk. Ugyanis a szépségiparba történő komoly befektetéseknél emelkedést látunk, míg az élelmiszerekből származó bevételek csökkennek, eközben az otthoni ápolás stabil maradt. A Seeking Alpha elemzői szerint az Unilever osztalékja a következő 10 évben évi 2%-kal növekedhet.
Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével. Vegye fel velünk a kapcsolatot →