Az Unilever angol vállalat elnöke, Paul Polman teljesen új jövőt képzel el a vállalatnak, melynek központjában a környezettudatosság és világ szegénységének a csökkentése áll.
A vállalat már most bejelentette, hogy kezdésként partneri szerződésbe lép az Imagine nevezetű vállalattal, mely ügyfélszolgálatot nyújt a hátrányos helyzetben élő személyek számára, hogy azok megtalálják a hozzájuk közel álló munkahelyet. Az Unilever a tervek szerint több ilyen nonprofit kft-vel fog szerződni a közel jövőben.
Július 4-én a vállalat bejelentette, hogy megvásárolja a román Good People részvényeinek 75%-át. A cég főleg az egészséges ételek készítéséről és forgalmazásáról híresült el, amiből a cégnek több mint 1,1 millió dolláros bevétele származott a 2005-ös megalakulásuk óta. Ezen felül az Unilever elkezd több figyelmet fordítani azon termékeikre, melyek nem nyújtanak elegendő szociális értéket. A vállalat CEO-ja, Alan Jope úgy nyilatkozott, ha ezen termékek „csak fényesebbé teszik a hajat, vagy a fogakat, vagy a bőrt” akkor inkább legyenek felvásárolva egy másik cég által. A vállalathoz globálisan több mint 1000 márka tartozik, mint például a Dove, és több mint 2,5 millió embert foglalkoztatnak világszerte. Az Unilevernél már ezen a héten megjelentek az első csomagolásmentes jégkrém multipackok, amelyet egy közös papírburok vesz körül. Az Unilever vezetése eldöntötte, hogy 2025-re műanyag csomagolóanyagai 100 százalékban újrahasznosíthatóak vagy komposztálhatóak lesznek.
Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével. Vegye fel velünk a kapcsolatot →