Az Amgen gyógyszere vegyes eredményeket hozott a negyedévben

A 2023. január 31-i bevezetése után az Amjevita, az Amgen terméke hónapokon keresztül a cég egyik legjobban keresett terméke volt az Egyesült Államok egészségügyi piacán. A második negyedévben azonban a gyógyszer csak 19 millió dollár bevételt hozott. A Humira, mely az Amgen termékének legnagyobb riválisa, csaknem 3,4 milliárd dollár nettó bevételt ért el az Egyesült Államokban megjelenése óta. Mindkét gyógyszer azonos betegségek gyógyítására szolgál.  Globálisan az Amjevita értékesítése 29%-kal nőtt az előző évhez képest és a teljes globális értékesítés a második negyedévben 150 millió dollár volt.

Az Egyesült Államokon kívüli értékesítés 131 millió dollár volt 2023 második negyedévében, ami 123%-kal több, mint egy évvel ezelőtt. Az Amgen eladásai az Egyesült Államokban 63%-kal estek vissza az összes termékre vonatkozóan. A cég részvényei 2,14%-ot korrigáltak a héten.

 

Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével. Vegye fel velünk a kapcsolatot →

Szólj hozzá