Hetekkel azután, hogy az Uber kilépett az indiai élelmiszer-szállítási piacról és a helyi óriások, Swiggy és a Zomato is bejelentette vereségét, új játékos kezd felkészülni az erősen támogatott piac betörésére.
Az Amazon, mint e-kereskedelmi óriás az elkövetkező hetekben tervez belépni az indiai élelmiszer-szállítási piacra–nyilatkozott a vállalat szóvivője a TechCrunch újságírójának. A szolgáltatás elindítása, amelyet akár az Amazon Prime Now, akár az Amazon Fresh platform részeként kerülhet bevezetésre. A bevezetés előtt az e-kereskedelmi óriás kipróbálta ételszállítási szolgáltatását egyes Bangalore-i éttermi partnereivel. A társaság évek óta foglalkozik élelmiszerszállítási üzletágával és korábban arra törekedett, hogy elindítsa azt a Diwali fesztivál idején. Nem világos, mi okozta a késést. „Hiszünk abban, hogy ügyfeleink nevében innovációt hozunk az országba, hogy új és kellemes élményeket teremtsünk mindenki számára. Ennek az elkötelezettségnek a részeként folyamatosan értékeljük az új lehetőségeket az ügyfelekkel való kapcsolattartás és kiszolgálás érdekében”-mondta az Amazon szóvivője a TechCrunch-nak egy nyilatkozatában.
A vállalat részvényeinek mozgása a kereskedelem érthető megtorpanása miatt ezen a héten megfordult, a részvények árfolyamai 13,25%-ot meneteltek lefelé.