Az Amazon a héten bejelentette, hogy a megnövekedett rendelések miatt várólistás megoldásokat fog kialakítani.
Ez főként az étel szállítási területeket érinti, mint például a Whole Foods gyorséttermi lánc. Az Amazon célja, hogy prioritássá tegye a már meglévő online rendelések kiszállítását a megadott időn belül a koronavírus okozta időszakban. Számos olyan vásárló-aki nemrégiben élelmiszert vásárolt az e-kereskedelemmel foglalkozó vállalattól-tett panaszt, hogy rendelése napokat késik vagy le sem adható a web-felületen. Az Amazon úgy nyilatkozott, hogy minden új online élelmiszerbolt-vásárlót hétfőtől kezdődően várakozási listára tesz, miközben minden héten kapacitásnöveléssel fogja növelni a szervereket.
Ez a hét nem kedvezett az Amazon vállalatnak, hiszen részvényárfolyama 1,06%-ot korrigált. Az Amazon vállalat azért is lehet a jövőben jó megoldás a befektetőknek, mivel a cég az online térben működik és akármilyen válságos helyzetben megfelelő szolgáltatást tud nyújtani a vásárlóknak, ezáltal a befektetőknek is.
Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével. Vegye fel velünk a kapcsolatot →