Leicester City hozzájárul az Adidas által tervezett kezdeményezéshez, amely 150.000 ingyenes sport készlet biztosításával segíti Európa-szerte a helyi és amatőr futballcsapatokat.
Az Adidas a héten bejelentette, hogy létrehozza legújabb kezdeményezését, az Adidas Football Collective: For the Game-et, amely november folyamán több mint 10.000 csapatnak szállít ingyenes készleteket Európa-szerte, felnőtt, női és ifjúsági készlettel. Az Adidas hozzátette, hogy a játékosok mellett kiemelt szándékuk a csapatokat segítő civil szervezetek támogatása is, akik szintén részesülnek majd a program által kihirdetett termékekben.
A vállalat emellett a héten két újabb limitált kiadású cipőt jelentett be az idei évre. Az első a híres POP díva Beyoncé és az Adidas közreműködésével készült, míg a második napjaink egyik legsikeresebb játékstúdiójával, a CD Projekt Red-el kötött új partneri szerződés részeként kerül ki a polcokra. Az Adidas emellett a következő hónapokban fogja eldönteni, hogy megválik-e a Reebok márkától, melyet még 2006-ban 3,8 milliárd dollárért vásárolt. Az elemzők szerint a vállalat ezzel a lépéssel lényegesen kiküszöbölné a koronavírus járvány okozta visszaeséseket. Az Adidas vezérigazgatója, Kasper Rørsted állítólag hajlandó lenne 2 milliárd euró alatt eladni a Reebok-ot. A jelentéseket követően az Adidas részvényei 3,5 százalékkal emelkedtek.
A héten a vállalat részvényeinek értéke 8,78%-kal emelkedett.
Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével. Vegye fel velünk a kapcsolatot →