A Lufthansa vállalatnál elindult egy dinamikus árképzés használatának gyakorlása, vagyis a díjakat a kereslet illetve a kiskereskedelmi piaci ár függvényében fogja a repülési vállalat kialakítani Európában.
A múlt héten a Lufthansa megerősítette, hogy ők lesznek az első repülési cég, akik még az idei évben elfogadják a Miles&More hűségprogramjának modelljét. A modell leköveti a Delta Air Lines hűségprogramját, amelyet az amerikai vállalat tavaly indított el. Az utasok csak jókat mondanak a programról, hiszen több utazás után az is előfordul, hogy ingyenesen használhatták a Delta Air Lines repülőgépjáratait.
A Lufthansa kereskedelmi és vezérigazgatója, Carsten Spohr már a múlt héten kijelentette, hogy a vállalat elmozdul a többlépcsős egy olyan új szabvány felé, amely a jegyárakat a viteldíj kiskereskedelmi árának megfelelően számítja ki. Jelenleg a Lufthansa 286 nagyobb géppel rendelkezik és 215 úti cél található meg járatai között. 2015-ben a vállalatnak beruházás miatt szüksége volt kölcsönre, ezért 500 millió euró értékben kötvényt bocsátott ki, ami ráadásul 5,125%-os éves eurós kamatot fizet minden év február 12-én. Erre a kötvényre bizonyos intervallumonként ráadásul bónuszkamatot is fizetnek, az elsőt 2021.02.12-én, 4,783%-os eurós kifizetéssel. A Lufthansa története az 1950-es évekre tehető. A mai légitársaságot 1953. január 6-án alapították Kölnben és 1955. április 1-jén kezdte meg a rendszeres közlekedést. A Lufthansa az első Ázsián kívüli légitársaság, amely ötcsillagos minősítést kapott a Skytrax brit légi ipari tanácsadó szervezettől.