A márka az idén 25 új modellt dob a piacra, amelyek közül 18 elektromos lesz. Ennek ellenére a Stellantis a színfalak mögött továbbra is fejleszti hagyományos járműveit, annak ellenére, hogy 2030-tól a legtöbb márka teljes mértékben átáll az elektromos gépjárművekre. A márka emellett aktívan fejleszti tölthető hibrid járműveit is, tekintve, hogy ezekre jelentősen megnőtt a kereslet az idei év során. A PHEV-eladások az Egyesült Államokban 79%-kal nőttek az előző évhez képest.

Natalie Knight, a Stellantis pénzügyi igazgatója a közelmúltban megvitatta a cég stratégiáját egy bevételi felhívás során. Knight hangsúlyozta, hogy bár a Stellantis elkötelezett az elektromos járművek piaca mellett, megőrzi rugalmasságát, hogy reagáljon a fogyasztói igényekre.

 

Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével. Vegye fel velünk a kapcsolatot →

 

Szólj hozzá