2025 február 1-től jelentősen megváltozik a Starbucks étlapja, amelynek célja jelenlegi kínálatának körülbelül 30%-os csökkentése. Ez a kezdeményezés, amely a „Vissza a Starbucksba” terv része, Brian Niccol vezérigazgató vezetésével, a műveletek egyszerűsítését és a vásárlói elégedettség fokozását célozza azáltal, hogy a népszerűbb termékekre összpontosít.

Pénzügyi szempontból a Starbucks 4%-os csökkenésről számolt be a globális hasonló eladások terén a legutóbbi negyedévben. Az Egyesült Államokban az eladások 4%-kal csökkentek, jobban, mint a korábbi 6%-os visszaesés. Ezek az eredmények meghaladták a Wall Street várakozásait, ami a társaság részvényeinek 3,5%-os növekedéséhez vezetett a zárás utáni kereskedésben.

 

Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével. Vegye fel velünk a kapcsolatot →

 

Szólj hozzá