Skip to main content

A Starbucks növekedése lelassult

A The New York Times szerint a Starbucks növekedése megállíthatatlannak tűnt a világjárvány idején, de a kávéfüggők most úgy tűnik, hogy visszahúzódtak. A cég bevétele 1,8%-kal esett vissza 2024 első negyedévében, ami az Egyesült Államokban az azonos boltok eladásainak csökkenése miatt következett be. A cég vezérigazgatója szerint a negyedév eredményei nem tükrözik a márka erejét, képességeit vagy lehetőségeit.

A Starbucks problémái viszont túlmutatnak az amerikai fogyasztókon. A vállalat nagy tétet tett arra, hogy új üzleteket építsen Kínában, de most a jelek szerint a terjeszkedési tervek késnek. A Starbucks 2022-ben bejelentette, hogy kilenc óránként nyit majd egy új üzletet Kínában, ahol versenybe száll majd a több, mint 16.000 telephellyel rendelkező Luckin Coffee-vel.

 

Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével. Vegye fel velünk a kapcsolatot →

 

Leave a Reply

Close Menu
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.