A The New York Times szerint a Starbucks növekedése megállíthatatlannak tűnt a világjárvány idején, de a kávéfüggők most úgy tűnik, hogy visszahúzódtak. A cég bevétele 1,8%-kal esett vissza 2024 első negyedévében, ami az Egyesült Államokban az azonos boltok eladásainak csökkenése miatt következett be. A cég vezérigazgatója szerint a negyedév eredményei nem tükrözik a márka erejét, képességeit vagy lehetőségeit.
A Starbucks problémái viszont túlmutatnak az amerikai fogyasztókon. A vállalat nagy tétet tett arra, hogy új üzleteket építsen Kínában, de most a jelek szerint a terjeszkedési tervek késnek. A Starbucks 2022-ben bejelentette, hogy kilenc óránként nyit majd egy új üzletet Kínában, ahol versenybe száll majd a több, mint 16.000 telephellyel rendelkező Luckin Coffee-vel.
Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével. Vegye fel velünk a kapcsolatot →