Az első félévben a vállalat 2,1%-os organikus növekedésről számolt be, a reál belső növekedés pedig mindössze 0,1%-os volt. A bejelentett eladások azonban 2,7%-kal, 45,05 milliárd svájci frankra estek vissza a devizaárfolyamok és az értékesítések negatív hatásai miatt. Az árképzési környezet egyre nagyobb kihívást jelent, különösen az Egyesült Államokban, ahol a fogyasztóknak rengeteg alternatív lehetőségük van.

Ez árnyomáshoz és a kiskereskedők közötti verseny fokozódásához vezetett. Ennek eredményeként a Nestlé felülvizsgálta egész éves előrejelzését, és a várható organikus értékesítési növekedését 3%-ra csökkentette a korábbi 4%-os előrejelzéshez képest. A kihívások ellenére egyes szegmensek, mint például a kisállatok gondozása és a kávé, a cég termékei ellenálló képességet mutattak, különösen Észak-Amerikában.

Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével. Vegye fel velünk a kapcsolatot →

 

Szólj hozzá