2024 első kilenc hónapjában a Moncler Csoport 1,87 milliárd eurós konszolidált bevételről számolt be, ami 6%-os növekedést jelent 2023 azonos időszakához képest. Ezt a növekedést elsősorban a Moncler márka hajtotta, amely 1,57 milliárd eurós bevételt ért el. A Stone Island márka azonban 5%-os visszaesést tapasztalt, összesen 292,4 millió eurós bevétellel.

A harmadik negyedévben a márka viszont 3%-os bevételcsökkenéssel szembesült. Ez a visszaesés a kihívást jelentő makrogazdasági feltételeknek tulajdonítható, amelyek globálisan befolyásolják a fogyasztói bizalmat. Földrajzilag Ázsia jelentősen hozzájárult a Moncler márka teljesítményéhez: az első kilenc hónapban 750,8 millió eurós bevételt ért el, amely 11%-os növekedést jelent.

 

Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével. Vegye fel velünk a kapcsolatot →

 

Szólj hozzá