A Moncler SpA az idei év során erős teljesítményt ért el, különösen az év első felében. A cég bevétele meghaladta az 1 milliárd eurót, ami 15%-os növekedést jelent az előző évhez képest. Ezt a növekedést a közvetlen fogyasztói szolgáltatások segítették, amelyek 19%-os növekedést értek el, 875 millió eurós bevétellel. A cég nagyrészt az olyan régiókban tapasztalhat kétszámjegyű növekedést, mint Ázsia és Amerika.

A Moncler nagykereskedelmi szegmense azonban kihívásokkal szembesült; teljesítménye 5%-kal csökkent, nagyrészt az új stratégia és a jelentős akvizíciók miatt. A Stone Island, a Moncler másik márkája az előző évhez képest 5%-os, összesen 188 millió eurós bevételcsökkenésről számolt be.

 

Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével. Vegye fel velünk a kapcsolatot →

 

Szólj hozzá