A napokban igen sok étterem és gyorsétterem jelentette be átállását a Beyond Meat és Impossible Foods által gyártott húsmentes hamburgerek árusítására.
A zöldség és növényi alapú húspogácsa igen nagy trendnek örvend már az USA-ban. Több híres celeb, mint Serena Williams, a híres énekesnő Katy Perry, és az egyik legismertebb rapper Jay-Z együttesen több mint 300 millióval támogatták már az Impossible Foods programját. Ezzel szemben a McDonald’s egyetlen változtatást hozott a húspogácsa terén idén, hogy friss és nem fagyasztott termékeket használnak a hamburgereik elkészítésénél. Ezzel a technikával a felmérések alapján több mint 40 millióval több sajtburger kelt el az idei évben. Csak Amerikában több mint 14.000 darab McDonald’s gyorsétterem működik, ami miatt igen nehéz lenne az átállás az új húspogácsára. Emellett az új friss húsok miatt a McDonald’s sajtburgerei 50%-kal több eladást produkáltak az előző hónapokban, így a szakértők szerint a vállalat még hosszú ideig nem fog átállni a „műhúsra”, de nagy lehetőséget látnak abban, hogy a termék megjelenjen a McDonald’s egy-két szendvicsében.
Több, mint 10 napig műanyagmentesen értékesítettek egy berlini McDonald’s-ban, csatlakozva a környezetvédelmi programhoz. A hamburgereket kizárólag olyan papírdobozokban adták el, amelyek alapanyaga közel fele részben zöld hulladék volt, a ketchupos kis dobozokat ehető, ostyaszerű tésztába rakták. A papír szívószálakkal még kísérleteznek, a hamburgerek szinte biztosan zöld hulladék alapú papírba kerülnek, és a saláták is papírtálcába kerültek. A vevők az újdonságot jól fogadták. Mint kiderült 2020-ig a McDonald’s azt tervezi, hogy csak Németországban közel ezer tonnával csökkenti a műanyagszemét kibocsátását.
Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével. Vegye fel velünk a kapcsolatot →