A McDonald’s 2025-ös éve egy csoportos keresettel indul, amely azt állítja, hogy félrevezette az ügyfeleket azzal, hogy rejtett felárat vetett ki egyes termékeire. A kereset azt állítja, hogy annak ellenére, hogy egyes üdítők az étkezés árának részét képezik, a vevőknek külön felszámították azokat. A felperesek kártérítést és esküdtszéki tárgyalást követelnek.

Eközben a fenntarthatóság felé vezető úton a McDonald’s a hagyományos műanyag szívószálakat környezetbarátabb alternatívákkal váltotta fel. Az ügyfelek azonban elégedetlenségüket fejezték ki, és arról számoltak be, hogy az új szívószálak megváltoztatják az italok ízét, és kevésbé funkcionálnak, különösen a sűrűbb italok, például a shake-ek esetében. A vállalat továbbra is egyensúlyt szeretne teremteni a környezetvédelmi kezdeményezések és az ügyfelek elégedettsége között.

 

Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével. Vegye fel velünk a kapcsolatot →

 

Szólj hozzá