Az „Eat, Engage & Experience with Purpose” program lehetővé teszi a kártyabirtokosok számára, hogy állást foglaljanak a tudatosság és az innovatív rákkutatásra szánt források növelése érdekében.

A Mastercard felhívja országszerte a fogyasztókat, hogy vegyenek részt egy 60 millió fős „Stand Up”-ban, azzal a céllal, hogy támogassák a cég programját. Több millió kártyabirtokos segítségével a Mastercard az elmúlt 11 évben eddig több mint 55 millió dollárt ajánlott fel a programnak. Nem ez az első alaklom, hogy a Mastercard adományoz.

A Mastercard részvényárfolyama ezen a héten 0,55%-ot korrigált. A Mastercard a nemrég bejelentett 2021-es pénzügyi év első negyedéves eredményeiben 4,2 milliárd dolláros nettó árbevételt jelentett 4%-kal többet, mint az egy évvel korábbi időszakban. Mind a belföldi értékelési, mind a tranzakció-feldolgozási bevételek terén 7%-os növekedést könyvelhetett el az előző évhez képest, amit a bruttó dollárvolumen-aktivitás és a kapcsolt tranzakciók számának növekedése eredményezett.

 

Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével.  Vegye fel velünk a kapcsolatot → 

Szólj hozzá