A Mastercard az ünnepek alatt is a legjobb döntés volt

A Mastercard SpendingPulseTM adatai alapján a cég kiskereskedelmi forgalma az USA területén 7,6%-kal nőtt az előző évhez képest ebben az ünnepi szezonban, november 1. és december 24. között. A Mastercard SpendingPulse a bolti és online kiskereskedelmi eladásokat minden fizetési módra méri, és nem korrigálja az infláció. Az előzetes adatok szerint az online értékesítés 10,6%-kal nőtt az előző év azonos időszakához képest. Ebben az ünnepi szezonban az e-kereskedelem a teljes kiskereskedelmi forgalom 21,6%-át tette ki.

A Mastercard részvényárfolyama ezen a héten 5,73%-ot emelkedett. A Mastercard dominál a világ fizetési szolgáltatói között. A vállalat viszonylag rugalmasan működik, ami vonzó befektetéssé teszi.

Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével. Vegye fel velünk a kapcsolatot →

 

Szólj hozzá