A 21. század egyik legnagyobb témája a vállalatok közt, hogyan is lehetne elérni az abszolút fenntartható fejlődést.
Ma már igen sok vállalat törekszik az alternatív megoldások használatára, melynek lényege a hulladék kibocsátás minimalizálása, illetve az energiafelhasználás optimalizálása. Ezen téren ismét kirobbanó sikert aratott a francia L’oréal, akik immáron negyedik alkalommal kapta meg az „A”–s, azaz a kiemelkedő vállalat értékelést. Ezt a „vizsgálatot’’ a CDP, egy nemzetközi nonprofit szervezet végzi, akik A-tól D-ig értékelik a vállalatok környezetvédelmi teljesítményét. Az értékelt 8400 vállalat közül a L’oréal egyike annak a hat vállalatnak, amely 2019-ben „A” minősítést szerzett. Ide tartozik a jó vállalati stratégia, környezetvédelmi gyakorlatok vagy az ambíciók. „Nagy örömünkre szolgál, hogy mi vagyunk az egyetlen vállalat, amely négy egymást követő évben is kiváló, „AAA” minősítéssel büszkélkedhet a CDP mindhárom vizsgált területén. Már évek óta azon dolgozunk, hogy vállalatunkat mélyreható átalakítással egy egyre felelősebb és fenntarthatóbb üzleti modell felé tereljük”–nyilatkozta Jean-Paul Agon, a L’oréal elnök-vezérigazgatója.
A L’oreal vállalat részvényei ezen a héten 12,94%-ot esett, de a vállalat törzstőkéje még mindig meghaladja a 123,5 milliárd eurót. A kozmetikai cégek alaptermékeire bármilyen gazdasági környezetben szükség van, így a várhatóan hosszú távon is befektetésre ajánlott.
Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével. Vegye fel velünk a kapcsolatot →