l’Oréal – A világ egyik vezető szépségápolási cégének friss adatai alapján a cég Kínában folytatott e-kereskedelme az onnan befolyó bevételek már 40% -át teszi ki, szemben a 2012-es kb. 2% -kal.
A globális eladásokat tekintve a kínai online piac a vállalat profitjának 13%-át teszi ki. Szám szerint a cég 7,4 milliárd eurós bevételt produkált a tavalyi év végére a keleti országban. A L’oréal a további terjeszkedés érdekében kibővítette hatéves partnerségét a Dentsu Aegis Network Carat és a Merkle társasággal, a Columbus-szal pedig Ausztráliában és Új-Zélandon. A digitális teljesítménymérő és statisztikai ügynökség vásárlási, tervezési és keresési stratégiákat fog kialakítani a L’Oréal számára.
A két céggel kötött szerződés meghosszabbítása több, mint 40 millió dollárba került a vállalatnak, melynek részvényei 1%-ot emelkedtek a napokban.
Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével. Vegye fel velünk a kapcsolatot →